Безпечне освітнє середовище

Облаштування території закладу та розташування приміщень є безпечними

Навчальні приміщення закладу освіти не розміщені в цокольних та підвальних поверхах

Наявність (справність) огорожі/паркану

Недоступність території для несанкціонованого заїзду транспортних засобів

Недоступність приміщення для несанкціонованого доступу сторонніх осіб

Облаштовано майданчики для заняття спортом та фізичної активності

 Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти:

 - справність обладнання;

- відсутність пошкоджень покриття майданчиків;

 - відсутність ям;

 - відсутність нависання гілок, сухостійних дерев

 Територія чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого листя.

 

У закладі освіти забезпечується комфортний повітряно-тепловий режим, належне освітлення, прибирання приміщень, облаштування та утримання туалетів, дотримання питного режиму

Повітряно-тепловий режим навчальних приміщень відповідає санітарним вимогам

Виконуються вимоги до режиму освітлення усіх приміщень та території

 Здійснюється щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарних вимог

 Приміщення їдальні, столи, стільці, місця для видачі готових страв чисті та регулярно миються

Наявні рукомийники, вода, мило, рушники (паперові)

 Облаштовані туалетні кімнати для хлопців та дівчат, працівників закладу Туалетні кімнати забезпечені усім необхідним (закриті кабінки, відповідна кількість унітазів). Наявні рукомийники, вода, мило, туалетний папір, рушники (паперові).

У закладі освіти забезпечується раціональне використання приміщень і комплектування мережі класів (з урахуванням чисельності здобувачів освіти, їх особливих освітніх потреб, площі приміщень)

Усі навчальні приміщення використовуються в освітньому процесі. Відсутні диспропорції у кількості здобувачів освіти у класах однієї паралелі.

У закладі освіти є робочі (персональні робочі) місця для педагогічних працівників та облаштовані місця відпочинку для учасників освітнього процесу

Кожен учитель закладу освіти має робоче (персональне робоче) місце

Облаштовані місця для відпочинку у вестибюлі, рекреації.

 Заклад освіти забезпечений навчальними та іншими приміщеннями з відповідним обладнанням, що необхідні для реалізації освітньої програми

Учасники освітнього процесу дотримуються вимог щодо: охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки. У ліцеї та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв

Організація харчування у закладі освіти сприяє формуванню культури здорового харчування у здобувачів освіти

Доступність для учасників освітнього процесу щоденного та перспективного меню

 В асортименті відсутні вироби у фритюрі, вироби швидкого приготування, газовані напої, квас, натуральна кава, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з доданням будь-якої іншої сировини (риби, морепродуктів тощо), а також продукція, що містить синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти.

 Дотримано санітарно-гігієнічних умов на всіх етапах приготування та роздачі їжі.

 

У закладі освіти застосовуються технічні засоби та інші інструменти контролю за безпечним користуванням мережею Інтернет

Наявні обмеження доступу до сайтів з небажаним змістом

У закладі використовується антивірусне програмне забезпечення

 

Учасники освітнього процесу дотримуються прийнятих у закладі освіти правил поведінки

Учасники освітнього процесу взаємодіють на засадах взаємоповаги: не спостерігаються випадки образливої поведінки, прояви фізичного або психологічного насильства педагогічні працівники не застосовують фізичного покарання, психологічного насильства.

 Педагогічні працівники та керівництво закладу освіти здійснюють заходи із запобігання порушення правил поведінки.

Відбувається постійне спостереження працівниками закладу за дотриманням правил поведінки учасниками освітнього процесу

 

Простір закладу освіти, обладнання, засоби навчання сприяють формуванню ключових компетентностей та наскрізних умінь здобувачів освіти

 Простір закладу містить елементи, осередки, що зацікавлюють здобувачів освіти до пізнавальної діяльності (візуалізація на стінах, підлозі, сходах, інсталяції).

Наявне у закладі освіти обладнання та засоби навчання використовується у навчально-пізнавальній діяльності здобувачів освіти.

 

 


Повернутися на головну Читати усі новини